úterý 21. prosince 2004

jedeme dál

od katastrofy ke katastrofě;
Mám díru v ruce, nevím kde se tam vzala, ale prostě tam je. Kde si člověk může odřít dlaň? Že by strženej puchejř, jak jsem včera koulela rafaelka? No, asi to zůstane záhadou. Zato proč mám červenej nos, to vím naprosto přesně ;) Ta rýma mi dává. Naštěstí jsem včera i dnes nahodila imidž dámy a celý okolí je tak fascinovaný mojí činčilou na svetru, že barva nosu je nepodstatná ;) I když - když jsem dorazila na dnešní poradu s blokem, tužkou a krabicí kapesníků, rozhodně jsem pozornost vzbudila. Prej jestli to mám místo notebooku... No nic, svištím do Tesca. Dokoupit pár blbostí. Snad mě tam neušlapou :-) Řeším totiž obligátní problém, co kocourovi ;) a taky co pejskovi a pejskový. Holt nemáme to jednoduchý :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat