pondělí 6. prosince 2004

Jedem s medem

na nákupy, na čumendu, uťapat si nožičky
Tak jo, musím se uklidnit, ráno jsem se tu rozčílila, ale byla jsem z pochopitelných důvodů požádána o smazaní, tak jen krátce - prostě slečna Jitka z lodi je neuvěřitelně neuvěřitelná. Dle všeho se rozhodla zničit našeho kamaráda a ničího ho báječným způsobem. Až mi z ní včera bylo blivno.... Jinak byl víkend tradičně fajn - sobotní výlet do Vídně. Bob si nakoupil, já očumovala, uťapala jsem si nožičky a moc se mi to líbilo. Ehm, já nenakupovala z důvodu, že jsem neměla absolutně chuť...ale i na čumendu to bylo bezva. V neděli jsme měli slavnostní obídek s Bobovou rodinou včetně pana bratra a skončili jsme u mých rodičů stěhováním obrovských starožitných skříní - tipuju, že teď už tam pobíhá pan malíř a strhává tapety. A prostě nic zajímavýho se nedělo ;) kdybych se večer nerozčílila kvůli záclonám ( nějak jsem bojovala s jejich řasením) a kvůli Jitce, tak bych řekla, že to byl víkend poklidný.... Mimochodem, co byste si mysleli o holce, která na jednu stranu rozlašuje, že o peníze jí nejde, a na druhou stranu se chlubí bohatým přítelem?

1 komentář: