čtvrtek 16. prosince 2004

Piánko

V Zatáčce je všechno přes ulici.
Joj, tak jsme se sešli !!!! =M= s Mady, Drunka, Bob a já. Musím si teď trošku v hlavě srovnat skutčenost s mými představami, protože přece jen podle blogů si pisatele nějak představujete a realita je pak trochu jiná :-) Bylo to fajn, s Mady jsme se v Piánu řádně podívaly na krabičku čajů ( tuším, že já měla tři), kluci objevili i něco k jídlu a nealko pivo bylo prý stejně hnusný jako normoš pivo, čímž teda bylo v pořádku :-) Místo mojita dostal Bob podivnou láhev s limonádou, co s mojitem měla společnej jen název a mně přišlo divný, že bych měla burákový šlupky házet na zem ( jsou to šlupky nebo skořápky?). Nakonec jsme to s Robem po desátý zabalili a vyrazili k domovu ;) Jak dopadli ostatní nevím, ale =M= říkal něco o posledním vlaku..... No, a já jsem domů řídila. Už jsem si říkala, že si konečně u Boba spravím reputaci, jenže pak u baráku nebylo rozumný místo, čímž jsem musela zkusit parkovat do řady aut.... a v ten moment to začalo. Teda spíš to přestalo jít. Třikrát jsem se různě otáčela, vzteky vykřikovala a nakonec jsem skončila vcelku daleko od baráku, kde bych zvládla zaparkovat i tank :-) Musím uznat, že Bob se držel a celou dobu nic neříkal, ale mně štvalo i to, co si myslí ( a že moc dobře vím, co si myslel ;)))) A pak už jen hajííííí ;) Jo, mým parkováním se cesta ze zatáčky protáhla z půl hodiny na padesát minut, ale tenhle rekord jsme nepřekonali.

Žádné komentáře:

Okomentovat