čtvrtek 9. prosince 2004

Ajetotady

teda skoro, vlastně pozítří
Svařáček v akvárku ;) v sobotu za deset čtyři strčím na sporák první dávku vína se skořicí a hřebíčkem, domažu poslední jednohubku a začnu vítat hosty..... chvíli jsem měla strach, že nás bude hodně, potom málo a teď vím, že nás bude hodně a že jsem ráda, protože bude veselo :-) Vypije se spousta krabic vína, sežere se spousta jednohubek, rozdaj se dárky a vylosujou se "dárky". Některé přítomné slíbily břišně zatancovat (ehm, holky, přineste si vhodnou hudbu, jinak budete tancovat na Nohavicu či Landu ;)))) Hry jsem pro letošek zrušila. Přece jen jsme se dlouho neviděli, takže asi radši pokecáme, při ztrátě nitě (což moc nehrozí) zahájíme tanec :-) Už dopředu lituju sousedy, ale jednou za rok to holt musej vydržet :-) No, nic, pro jistotu jdu najít pár kartiček z activity, kdyby přece jen tuhla zábava, nasadíme pantomimu :-)

3 komentáře:

  1. Máš tam něco, co schroustá mp3 nebo to mám převést na normální cédéčko?

    OdpovědětVymazat
  2. v pohodě, kdyby to nechtělo vzít DVD, určitě to schroupne noťas

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dilema. Buď se moc opiju a pak budu tancovat. Vyhledem k tomu, že mne čeká večer důležitý royhovor, asi si budu muset zachovat alespoň trošku čistou hlavu :))

    OdpovědětVymazat