úterý 7. prosince 2004

Prásk

včera jsem propadla hříchu
Jo, firemní vánoční obídek, to je něco. Loni jsem málem umřela, jak jsem se přežrala v Ambiente Brasiliero, letos jsem málem pukla v Haciendě.... Ale tentokrát, poučená z minula, jsem jedla přece jen střídměji, a pila jsem sangrii, čímž jsem unila potupnému hekání a sténání doma na posteli. Dneska jsem fit, stejně jako většina kolegů, kteří to tam prý ještě pak roztáčeli v tequilách ;) Jinak Fajitas bylo výborný, jen prostorově náročný, kor když si nás to dalo šest lidí vedle sebe. Taky to bylo manuálně náročný, ale nakonec jsem to zvládla. Zákusek byl fajn a nic jinýho jsem neriskla, páč bych vážně rupla.... jo, vlastně jsem furt dojížděla ovoce z tý sangrie ;) Kolegové mohli být rádi, že nebylo původně plánované karaoke, protože to bych musela zpívat a jim by se asi špatně zažívalo :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat