středa 1. prosince 2004

Situace se komplikuje

Dneska budu za blbce... pneuservis to jistí :-)
Včera jsem vytáhla bratra do garáže, abychom dali dohromady kola k autu. Ukázalo se, že - -nemáme devět ráfků, jak jsem si původně myslela (4 letní, 4 zimní + rezerva), ale jen osm, z nichž dobrý jsou asi jen tři. - nemáme 4 letní a 4 zimní kola, ale samý zimní. Liší se jen stupněm ojetí. - máme dvě téměř nový zimní pneumatiky, nikdo neví, kde se vzaly -auto nejde na hever proto, že je špatnej hever. Ták, a s tímhle já dneska pojedu do servisu - aby mi bývalou rezervu dali místo pravýho zadního kola, levý zadní aby nechali, ty dvě skoro nový gumy dali na dva ráfky, co jsou v kufru a ty pak vyměnili místo předních. A letní gumy necháme na léto ( tajně doufám, že táta auto definitivně prodá a koupí něco s novejma letňákama ;)))) No, tak snad v tom mám jasno ;)

1 komentář:

  1. co že to chceš, aby ti tam udělali?
    džísys...já bych nechtěla pracovat v tom pneuservisu..

    OdpovědětVymazat