úterý 14. prosince 2004

Kočka skříňová

Jsem krkavčí matka?
Vůbec nevím, kdy tam ta potvora vlezla, ale každopádně to musela bejt chvilka. Chystala jsem se v neděli k našim na obídek a tak pět minut jsem vybírala, co si vezmu na sebe..... Za dvě hodinky jsme přišli od našich, zasedli k televizi a chvíli hledali kočku. Ale co, Lucián má spoustu tajných skrýší, kdo ví, kde zrovna dneska spí..... Kde spí jsme se dověděli za další hodinu, když moje šatní skříň začala podivně plakat a kňourat :-) Naštěstí tam nebyl dlouho. A dle všeho se mu tam ty tři hodiny moc líbilo. Nic nepočůral, jen můj černej svetr zístal apartní kožešinu navíc :-)

1 komentář:

  1. nejsi krkavci matka, ja mela jednou Lindu zavrenou ve skrini cely pracovni den...:) Asi dva dny se mnou pak nemluvila.

    OdpovědětVymazat