pátek 29. října 2004

Dvakrát rychlejš !!!

a vůbec mě to nenapadlo slavit
Včera jsme s Bobem strávili asi tak osm hodin v autě - Brno-Budapešť - Brno - Praha. A tak není divu, že při hovoru došlo i na naši plaveckou minulost.... Bob se smál a říkal, že když poprvé plaval pětadvacítku za 11,2 tak strašně jásal, protože jeho vůbec první měřený čas v životě byl na dvanáct a půl metru 11,2 s. Prostě svojí rychlost zdvojnásobil (mám pocit, že po sléze jí ještě zvíce násobil). Já potom, vdená časovými nesrovnalostmi v počátcích mé plavecké "kariéry", vytáhla jsem doma sešítek, kam mi moje první trenérka dávala podpisy za účast, hodnocení za snahu a vpisovala časy testů. Takže jsem zjistila, že můj první měřený čas na 400 m kraulem byl 10:08 .... když jsem potom ve čtrnácti končila kariéru vytrvalce, byl můj osobák na 800 m kraulem 9:50 .... Prostě jsem zjistila, že jsem svojí rychlost za svojí pětiletou plaveckou kariéru více než zdvojnásobila !!! Mimochodem, moje plavecký deníky jsou opravdu moooc vtipný čtení :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat