pondělí 4. října 2004

Cestovní horečka

Myslíš, že si mám vzít tyhle boty? Mám si vzít tu šedivou mikinu? V čem budem spát?
Na jachtu jedu poprvé. Teda když odmyslím týden, kdy jsme na Krku na sousedově malý jachtičce přespávali. Prostě se budu poprvý plavit. A to rovnou na širým moři. Trošku se bojím a dost se těším. A mám cestovní horečku. Už týden otravuju Boba dotazama, jak tam bude, co si mám vzít, co si nemám vzít, v jakejch botách se chodí po palubě a co budu dělat, když mi namoknou ;) V sobotu jsme koupili spacák, protože jsme můj vlněný neuznali za vhodný do vlhkého prostředí. Bobův péřový taky moc vhodný není, ale novej sedmidutinkovej jsme koupili jen jeden a mám ho slíbenej já, protože jsem ho v krámě zvláldla sama zabalit ;) Mimochodem, ten obchod v Lomnici začíná být můj oblíbenej - patří k výrobně stanů, ale krom technoleňáckejch věcí tam nabízej i normoš sportovní a kempovací potřeby. Né všechno je značkový a i u značkovýho zboží jsou ceny přece jen příznivější než v Praze. Pan prodavač mě dostal větou: "Jo, tenhle spacák je taky dobrej, ale už je hodně drahej - stojí přes tři tisíce" Vzhledem k tomu, že den před tím jsem viděla několik spacáků za sedmičku, tahle věta mě fakt rozesmála. A jinak tam seženete snad všechno na co si vzpomenete - deset druhů tkalounů, pevný látky, ze kterejch se šijou stany, pogumovaný látky na podlážky, plastový látky třeba na bazén ;))) a klidně i kolíky ke stanům - asi čtyři druhy. No nic, jdu si napsat seznam toho, co nesmím zapomenout přibalit, protože týden opravdu nebudu mít šanci cokoli dokoupit ;)

2 komentáře:

  1. Prý je nejdůležitější nezvracet proti větru :))

    OdpovědětVymazat
  2. konečně nějaká praktická rada ;)

    OdpovědětVymazat