pondělí 4. října 2004

Asi budu muset přidat

nebo teda spíš ubrat
Tak jsem se právě TADY dověděla, že moje ideální váha je o pět kilo nižší než moje současná.... Tak nevím, jestli mám svojí akci "Zhubni aspoň tři kila, kozo" přehodnotit a přejmenovat, nebo se na ideální váhu vyprdnu... Jinak akce zatím nijak nepokročila, jen s Nutelou jsem zatím nepohnula ;) Zjistila jsem totiž, že všechny nenáročné hubnoucí akce už provozju - pět let už téměř nejezdím výtahem, za poslední tři roky jsem 4 vrchovatý lžičky cukru do čaje zredukovala na jednu rovnou a druhej slepák už nemám, že bych zase týden trpěla hlady a další měsíc na dietě ;) Asi budu muset začít cvičit.

2 komentáře:

  1. nejsi sama :) kdo není "ideální". :) DNeska jsem vyběhla schody na jazykovce :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jooooo. Právě jsem zjistila, že má váha je normální. Jooo. Sice vyšší,než ideální...A to ne o málo.. Ale normální...
    TAk to tu ledovou čokoládu na oslavu dojím...

    OdpovědětVymazat