středa 6. října 2004

Číhám, číhám

Co si přejete, mladý muži?
Znáte to, jak dědeček vleze do pokoje, kde vnuk je podezřele dlouho zticha: "Copak děláš, Pavlíčku?" "Číhám" " Tak číhej, číhej" a kluk rozstříhá celý záclony? No, tak včera číhala a číhala ta slečna, co jsem za ní přišla do kadeřnictví s tím, že nevím, jestli to chci jen trošku zastřihnout nebo víc ostříhat. Něco jsme vybrali na obrázku, umyla mi hlavu a pak číhala a číhala. Nejdřív jsem se smála, protože to vypadalo vtipně, ale pak mi úsměv tuhl. Odcházela jsem sice usměvavá, ale trochu rozpačitá. Ve vedlejším krámě jsem narazila na zrcadlo a vyhrkly mi slzy do očí ;) No, rozhodně na jachtě s těma vlasama moc problémů mít nebudu....čím míň vlasů, tím míň problémů ;) Doma mi Bob říká střapečku a každý pohled na mě ho rozesměje. Aspoň něco ;) Kolegy jsem taky vyděsila, ač ještě před třema lety jsem na hlavě měla ještě kratší kreaci, ale nik si nic nepamatuje.... fotky jsem našla z před dvou let, ale to jsem to měla tak o dva cenťáky delší ;) Tak snad mi v zimě nebude táhnout na uši.

2 komentáře:

  1. A fotečka by nebyla? ;o) Neboj... zima je snad ještě daleko, vlasy ti snad dorostou a nebude tak zle. Kačaba ti kdyžtak udělá paruku. :o))

    OdpovědětVymazat
  2. No, paruku snad potřebovat nebudu ;) A fotka není, ale jedu na dovču, tak snad nějaký budou ;)

    OdpovědětVymazat