pondělí 25. října 2004

Sláva nazdar

Jsem zpátky v procesu... uáááá, jak mě se nechtělo ráno vstávat. A jestli se to tady se mnou do oběda nepřestane houpat, asi usnu ;)
Trádá, je ze mě mořský vlk !!!!! Na Sicíli jsme sice nedopluli, ale i jen ta přeplabva přes Jadran mi stačila na to, abych zjistila, že se příště do žádný přeplavby nepohrnu. Ani né tak kvůli žaludku ( to se dá vydržet), ale prostě sedět čtyři dny na lodi jen tak musí bejt hroooozná nuda. Mně stačilo i těch jedněch třicet hodin v kuse.... No, jinak jsme to s Bobem zvládli. Krásně jsme si to užili, nasbírali spoustu zážitků, který se tady postupně objevjej, hezky jsme se opálili a vůbec - prostě nádhera :-) Jen se se mnou zatím pořád trošku hejbe svět. Ale je to prd proti tomu, když jsem vystoupila poprvé na Italskou půdu po těch třiceti hodinách strávených na širém moři v né zrovna moc hezkém počasí - to jsem měla pocit, že se mi země zvedá pod nohama, našlapovala jsem hodně zvysoka a tak dvacet minut chůze po pevnině mě unavilo tak, že jsem si musela jít lehnout ;))))) No, takže vzhůru do normálního života ;)

1 komentář: