středa 27. října 2004

Divoké sny Maxipsa

Sentimentální stará baba zasahuje
Tak nevím, čím to je, ale asi tím, že se můj život blíží třetím kulatinám ;) Prostě se mi poslední dobou zdává o lidech, které jsem znala kdysi a kteří mi zmizeli ze života. Třeba spolužáky ty sny vynechávaj. Přece jen na většinu mám spojení a občas se vídáme ( tak jednou za pět let ;))). Horší je to s lidma z plavání, některé jsem od patnácti či osmnácti neviděla vůbec. Dneska se mi zdálo o Bohdaně. Holčina, která se mnou v patnácti vyměnila jeden plavecký oddíl za druhý, najednou zmizela. Prostě po jedněch prázdninách už na bazén nedorazila. Pak jsem jednou slyšela v telce její jméno v souvislosti s ouplně jiným sportem, před půl rokem jsem zaslechla o Bohdaně s jiným příjmením, co se do toho jiného sportu vrátila po mateřské... Takže vím, že je vdaná a má dítě. A sportuje. A taky vím, že mám doma její knížku, kterou jsem jí sice zvládla vrátit, ale ona jí nezvládla odnést z bazénový skříňky domů. Taže: Body, tvoje Čachtická paní není ztracená, je u mně doma v knihovně a co chvíli mi připomíná, že je načase jí vrátit, jen nevím kam ;)))) Btw, zdálo se mi, že jsem objevila její blog ;) Asi už blbnu.

1 komentář: