pátek 1. října 2004

Tři dřepíci podruhé

Doufám, že moje vrzavý koleno dostalo rozum a čtyři dřepy udělá bez zvukových efektů ;)
Tímto děkuji za uznání ikonky tří dřepíků, ale situace se neustále mění a vyvíjí, takže se ukazuje, že k ikonkám dřepíků se asi přece jen začnu i fyzicky namáhat. Včera před spaním jsem totiž pobíhala po bytě ve spodním prádle a narazila jsem na svůj obraz v okně (konečně jsem pochopila, k čemu jsou nutný záclony;)))). Uf, to byl šok ;))))) Definitivní konec mým představám, že nikdy neztloustnu, páč maminka je hubená a já jsem celá maminka ;)))) Takže tímto tady veřejně prohlašuju, že zahajuju akci "Zhubni tři kila, kozo". Zatím nevím, z čeho se akce bude sestávat, a jestli začnu hned dneska, když jsem si předevčíerm koupila domů Nutelu ;) Ale rozhodně o tom hned teď začnu přemýšlet. Na úplný začátek coby zdatný jedinec vylepuju tři dřepíky, čímž přeskakuju první dvě fáze a upřímně doufám, že mě to nezabije :-)))) ( Na hovnodřepíkáře začínám koukat skrz prsty, ač donedávna byli můj vzor - holt časy se mění ;)))

3 komentáře:

  1. a váha taky zkresluje? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Urcite :))
    Ta nase jo. Jak jinak vysvetlit, ze T. po dovolene zhubl asi 5 kilo a ja nic?

    OdpovědětVymazat