pátek 1. října 2004

Namejkapovaný zdi

takový probuzení nepřeju ani nejlepší krávě ;)
Včera odpolko jsem se dělala krásná na večer na jeden príma rautík, a když jsem pokládala lahvičku s mejkapem na zídku mezi umyvadlem a záchodem, blesklo mi hlavou, že to není moc dobrý místo. Přece jen co chvíli odtud něco shodím. Ale na druhou stranu - pokládám tam tu lahvičku pořád a párkrát už na zem spadla a nic se nestalo. Prostě nerozbitný sklo. Nevím co, nebo kdo se rozhodlo, že mi ukáže pravdu ;) Si ráno tak vstanu, celá poloslepá se přesunu do koupelny, čistím si denturu a najednou druhej budík. Takovej s podivně skleněným zvukem.... Šlupka to teda byla. Sklenička se docela rozprskla a část koupelny získala novou barvu - takovou kropenatou s puntíkama v tělový barvě. Zatra práce. Takhle po ránu, kdy i normálně nevím, co dřív.....No, výsledkem je jeden střep v záchodě, jedna díra v ruce, kropenatej hadr, namejkapovanej smetáček, namjekapovaná lopatička, omejkapovaný umyvadlo, čistá podlaha, čistý obkladačky a čistej záchod, nová - menší lahvička na zbytek ksichtový barvy a můj sprint na autobus.

Žádné komentáře:

Okomentovat