pátek 8. října 2004

Horečka stoupá

Odjezd už za deset hodin. Blueeeeeeeee.
Začínám být nervózní. Přemýšlím jestli něco nechybí v obrovské napěchované modré tašce, co stojí v pokoji připravená na transport do auta. Sumíruju v hlavě seznam jídla a opakuju si dobré rady přátel - vem si kulicha, neblinkej proti větru, jez samý dobroty, ať z toho ty rybičky něco maj. A taky se pořád léčím. Z exkluzivně se tvářící choroby se vyklubala prachsprostá rýma, z pálení v krku obyč kašel. Cestou z práce mě teda ještě čeká lékárna a v ní kapky proti kašli, asi radši i tlumící i odkašlávací. A ještě nějaký kinedryl. Sice jsem už jakousi krabičku s přírodníma tabletkama zakoupila, ale paní zřejmě přeslechla, že na lodi budu dva týdny. V krabičce je deset tabletek a návod na baštění 4x denně ;) Takže mě už čeká jen přesun z práce domů, doplnění příruční lékárničky, přesun kocura k mamce, přesun mě a Boba do Brna, nástup do hromadného mikrobusu a přesun do Sukošanu....a tam na čas zmizíme z dosahu civilizace a objevíme se v něm až na Sicílii. Mějte se tu jak chcete. Já doufám, že se taky budu mít jak chci a žádný velký vlny, blbý houpání a divnej žaludek mi to nezkazej.

1 komentář: