čtvrtek 7. října 2004

Stejně mě dostala

Dneska budu patřit k čajíkářům, deset čajíků to jistí ;)
Bojovala jsem statečně, tvrdě a záludně a stejně mě dostala - dajaká viróza či chřipajzna či čertvíco. Škrábe mě v krku, v noci mě ona choroba pěkně prohnala a ráno se mi nechtělo vstávat ( to si nejsem jistá, jestli je chorobou). Každopádně piju čajíčky, dneska je to od rána třetí a to je devět - mám pocit, že odpolko už ze mě poteče jen čistý čaj ;) Jinak jsme se včera kamarádům chlubili s novým bytečekem (teda se dvěma pokojema) a já na nich zkoušela svoje kuchařský umění - v podstatě byl dobrej jen salát, ale jsou to kamarádi a tak nic neříkali ;) Sežrali jsme půl medovníku, vypili jen dvě lahve vína, prodrbaly koho šlo (holky, kluci probírali u počítače počítač ;)) a vůbec to bylo fajné. Dneska je mi fakt ouvej, ale náladu mi zvedlo nasednutí do našeho přepravního autíka, protože v něm zrovna hráli klavírní koncert B-moll do mého oblíbence. Ač hudební sluch opravdu nemám, tohle jsem poznala podle dvou tónů a pohladilo mě to na duši. Takže nic není tak zlé, jak se zdá. Jsem plná elánu a energie, i když mě rozhodila kolegyně, která řeší přestěhovat-li se do JAR či nepřestěhovat-li se do JAR, a neví, co byl apartheid.

9 komentářů:

  1. hlavně aby se tvá kolegyně nenechala na tu cestu ostříhat příliš nakrátko :)

    OdpovědětVymazat
  2. šmarjá, krátký vlasy vaděj?

    OdpovědětVymazat
  3. Základní pravidlo zní - jak nejsou vlasy do pasu, nejsou to vlasy. Toto pravidlo pochopitelně platí pouze u žen. U mužů platí - jakmile pokrývá alespoň náznak vlasové pokrývky minimálně jednu třetinu celkové plochy, ještě to jsou vlasy.

    OdpovědětVymazat
  4. No, dle tvého dělení jsem domalinka plešatá a teď jsem dvojnásob plešatá ;) můj nejdelší vlas na hlavě má tak šest cenťáků a to mu možná fandím ;)

    OdpovědětVymazat
  5. No to víš, není to ono. Když ženské vlasy nevlajou vlasy ve větru, člověk je nevdechne v tom nejméně vhodném okamžiku , nemusí si v tom samém okamžiku dávat pozor aby je nepřilehnul, takto prostě nestojí za nic :-))

    OdpovědětVymazat
  6. prostě plešatý ženský nebrat? ;) no, zase vypadám docela rošťácky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. to s těma vlasama pochází z jednoho kreslenýho vtipu, kdy z autubusu vylejzá banda brutálně domlácených skinů, mnozí na vozíčku, celý zafačovaný a zasádrovaný a jeden povidá druhýmu: "Ty vole, to nebyl dobrej nápad uspořádat zájezd do Jihoafrický republiky" :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Bingo ;) ale pro udržení optimismu by mi tu musel hrát celej den - je mi čím dál hůř

    OdpovědětVymazat