středa 29. listopadu 2006

Týden třicátý

aneb začíná bejt hůř

Týjofky, žádnej super obr pupík sice zatím nemám, leč přehlédnout už to taky nejde. Je mně prostě kus. Kus hrocha ;) A hlavně - začíná mi bejt ouvej - boty si obouvám už jedině v sedě a při zavazování kloubím nohy do boků, co to jen jde ;) i tak se zafuním žáha mě pálí zatím lehce, ale zase skoro furt a hlavně - tvrdne mi bříško, a to tak, že hodně a nepříjemně. Hlavně při chůzi - jsem sice schopná ujít klidně pět kilometrů, ale tempo je šnečí. Jakýkoli pokus zrychlit = bolest. A ke všemu to, co jsem si myslela, že jen Zuzanka dloube někde dole ručičkou, označila doktorka za to špatný tvrdnutí a vyděsila mě, takže to, co mě dřív jen lehce otravovalo, mě teď skoro děsí ;) Ale Zuzanka je dle včerejšího ultrazvuku v pohodě a hlavně - je jí kus, holky jedný ušatý. Má už malinko přes kilo a půl (odhadem, takže +- půl kila :-DDD), je tak cca o tři dny menší, než by měla - takže bude trošku drobek, což mamince roooozhodně nevadí (teď studuju velikost hlavičky - a nějak mi to uniká - obvod je o víc jak týden menší, ale průměr je skoro přesně - že by měla Zuzanka divnou šíšu? ;) ) pupečník fachá jak má, placenta je ok a já doufám, že Zuzka hodlá ještě ty dva měsíce zůstat v bříšku. No, a teĎ to hlavní - v pondělí nastupuju na týden na neschopenku a od další soboty už budu na mateřský !!!!! já se tak těším, že konečně doma udělám spoustu užitečnejch věcí, došiju hrocha a povlečení, ušiju župánek pro Žanetku a vyzdobím vánočně byt ;) sumasumárum je mi jasný, že to všechno nezvládnu, ale i tak se těším ;)

4 komentáře:

  1. ojoj, to tvrdnutí nepodceňovat! Nepřepínat se, teď je hlavní, aby se to narodilo zdravý... Držím palce...

    OdpovědětVymazat
  2. tj, zdraví vás obou je to absolutně nejdůležitější - tož to přeju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyden tricaty, ty jo, to uz mas \"za kousek\" :)
    Tak nezapominej na horcik a jak radi ostatni - odpocivej :)

    OdpovědětVymazat
  4. jj, baštím magnézko, piju vápník a uklízím ;) v podstatě jsem naprosto v poho a všechno tohle je normoš, vzhledem k \"věku\" Zuzanky ;)

    OdpovědětVymazat