sobota 2. prosince 2006

Nestíhám, nezvládám

ale už snad bude klid

Uf, tak snad už ..... poslední den v práci za mnou, vánoční a popřestavbový úklid přede mnou, ale snad hlavně klid. Poslední dny v práci byl šrumec, neb mi svědomí nedalo a chtěla jsem odejít se vším dodělaným. Stejně se tam teda ještě objevím - asi bych měla odevzdat počítač a předat papír, s podpisama, že jsem odevzdala i další legrace. No, a tak jsem vůbec nestihla napsat, jak jsem se nechala zblbnout blbou babou u nás na parkovišti, když jsem jí chtěla zaplatit 750 Kč a nabízela jsem jí tisícovku a 250 k tomu.... úplně jí cvakalo v hlavě, třikrát to odmítla a nakonec mi na moje přesvědčování tu pětistovku vrátila. Ale zblbla mě tak, že jsem si to sama v hlavě ještě asi minutu musela srovnávat. TAky jsem chtěla napsat, že už se těším, že přestanu každej den jezdit autem, protože chuděře Feruši začínám ubližovat. Řadím jak idiot, poskakuju skrz křižovatky, začaly mi vrzat dveře u řidiče a v úterý jsem se při parkování do řady aut ( kam jsem z neznámýho důvodu zajela jak debil) opřela o auto přede mnou. Teda to opření by nevadilo, kdyby pán neměl kouli. Chudák Feruška má vepředu promáčklý béčko a osmičku :( Jo, a taky, že se mi podařilo sehnat čištění koberců a mytí oken...jen bohužel, ten pán, co mi byl doporučen, už měl plno a mohl jen 22., tak jsem pátrala dál a přes 19. jsem se dostala k 6.,což je o týden dřív, než jsem chtěla, ale uf uf za ty dary. Pěkně se mi vymstila moje lenost zvednout telefon a jednou zavolat - odkládala jsem to dva týdny. Výsledek - volala jsem asi na deset čísel, objednávala si na třech místech najednou a dvě z toho rušila ( uf, já tohle dělám tak nerada). Ale už je to za mnou. Teď jen zkusit doklidit byt do středy, a bude !

2 komentáře:

  1. Ahoj, teta, je tu nejak moc ticho, jsi ok? Myslim na vas, opatruj vas oba :)

    OdpovědětVymazat
  2. žiju ;) jen se pokouším udělat v bytě pořádek - a čím víc uklízím, tím je tu větší bordel, neb ze skříní vylejzal nezařaditelný nesmyly, který je mi líto vyhodit a nevím, kam s nima :DDDDD

    OdpovědětVymazat