úterý 26. prosince 2006

Kurva, kurva, kurva

a já se k téhle Bobově citaci připojuju.....

Věděli jsme to, čekali jsme to. Po čtvrtečních problémech jsme to čekali každým dnem, každým okamžikem, od včera jsme věděli, že to budou hodiny.....Stejně se na to člověk neumí připravit. Ví že to přijde, ale..... Bobův tatínek zemřel včera těsně před půlnocí. Nedočkal se prvního vnoučete, já mu nikdy nezačala tykat. Chtěl dodělat tolik věcí a moc se na to všechno těšil...... Od léta jsme věděli, že je všechno špatně a že už to nejde změnit. Jen čas jsme neznali....letošní štědrý den byl tak trochu Dar. Ač nejsem věřící, někomu tam nahoře bych měla poděkovat, že to bylo jak to bylo - hezký štědrý den, milé rozloučení a pak rychlý, důstojný konec. Život je stejně svině. A já se jdu oklepat a přesunout za rodičema, protože Bob odjel zpátky do Brna zařizovat a já se musím trošku rozveselit, protože jsem zodpovědná i za toho králíčka v bříšku.

2 komentáře:

  1. Taky nejsem věřící. Věřím ale v jiné věci. Třeba v to, že se má Bobův tatínek moc dobře a že svoje vnoučátko uvidí. Aniž bychom si toho my všimli.
    Držte se.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je teda blbá zpráva.
    :(
    Upřímnou soustrast

    OdpovědětVymazat