pátek 29. prosince 2006

týden čtyřiatřicátý

se zpožděním

Njn, furt se nic neděje, takže nemám zběsilou potřebu psát, jak to vypadá.....Teda, přes vánoce jsem šíleně nabrala a sem tam jsem nevěděla, jestli mám větry nebo mi tvrdne bříško, ale to je problém spíš až tohodle, pětatřicátýho tejdne. Tejden minulej byl prostě poklidnej - se mnou cloumala uklízecí energie, moc jsem nejedla, nepolehávala, kmitala jsem a nebyla jsem unavená. Zuzka rozumně kopala, sem tam tvrdla a začínám mít pocit, že mívá občas škytavku, protože si nedovedu představit nic jinýho, čím by vytvářela tak pravidelný jemný pohyby ;) s výbavičkou jsme se taky moc nehnuli - sedačka a kočárek v nedohlednu. Jen ježíšek přinesl pár oblečků, kožešinkovou eskmyáčí čapku a k tomu do party botičky a rukavičky (ale to bude tak na příští zimu), kolotoč nad postýlku - ten šíleně drahej a španělskou deku. Jen barevně mi to všichni dělaj naschvál - k našemu oranžovýmu kočárku máme jednu zavinovačku lososovou a tu deku růžovou. Chjo chjo ;) holt estetika to moc nebude ;) sumasumárum mám spoustu nesmyslů kolem, ale postýlku a kočárek furt ne :-DDDD Zuzka holt musí v bříšku ještě chvíli vydržet !!!!

2 komentáře:

  1. Smarja, potreti to pisu, pokazde jsem klikla na \"smazat\". Tak jen strucne, Zuzka at je jeste tam, kde je, tam je ji nejlip, kocarek az nakonec a ze mam pocit, ze to tvoje tehotenstvi, ktery s tebou prozivam od zacatku, utika oproti mymu srasne rychle :) Hezkej konec roku.

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj All, taky se dočkáš...zrovna jsem se před chvílí smála, že jsem si myslela, že se nedočkám. A ono je to za měsíc...Bob mě zpucoval, ať nechám Zuzku hezky dopéc a nespěchám ;)

    OdpovědětVymazat