úterý 19. prosince 2006

Klidná a spokojená

jen sakra furt unavená....
A je to. Všechno je uklizený - teda občas, skoro všechno umytý, zbejvá dovyprat něco oblečení, umejt botník a dvě nebotři poličky s drogerií a nesmyslama. Zbytek jen provozní bordel - nádobí, věci na žehlení, mazání pečiva. A došít hrocha. Všechno tohle mě baví a dělám to radostně. Jenže mě to zmáhá. Těším se na balení dárků, ale po večerech nemám sílu. A z těch čtyř, co jsem už zabalila, zase musím jeden rozbalit, páč jsem v něm zapomněla účtenku ;) Kdyby to bylo pro bráchu, tak jí tam nechám a při rozbalování mu to vytrhnu z ruky, účet zabavím a vrátím. Ale je to pro Bobova tatínka a tam by takový postup byl veskrkze nevhodný ;) All, tomu odpadu se už fakt směju - nejdřív jsem dospěla k názoru, že burat llinku nemusej, potom k názoru, že jsou šikovný a neprobouraj se do koupelny a že je to vlastně fajn, že to bude v cajku. Instalatéři dospěli k názoru, že se nebudou ohejbat pod linku ani riskovat probourání do koupelny a přirazili s naprosto jiným ( pro instalatéry přijatelným ) sifonem a ooooooobrobským pytlem trubiček, rourek a rour, odmontovali harmonikovej sifon ( pro instalatéry nepřijatelnej - používanej truhlářema a zedníkama), přimontovali klasickej, na pět minut se zabořili do pytle, na patnáct minut zmizeli do auta a za dalších deset minut bylo všechno hotový. Bez bourání. A zdá se, že to neteče ;) Já mám nakoupený snad všechny dárky, už jen medvěda pro neteř a krabici na dárek pro Bobovu maminku. Užívám si novou pračku, domatlávám cukroví a těším se na sobotu - Ježíšek 1 - a na neděli - Ježíšek 2 na pondělí nebo úterý - přesun na chalupu a vůbec - prostě se těším na všechno, kromě čtvrtečního zubaře :-DDDD A taky se těším, že najdu aspoň jeden den, kdy si najdu čas zdřímnout si po obídku........

Žádné komentáře:

Okomentovat