středa 13. prosince 2006

Nedoručenej

asi si to musím znamenat
Haloooo, vezu vám zasíliku za 3126,-, můžete si sejít dolů a vyzvednout to? Čučím jak puk - sákriš, neměly mi ty láhve dojít poštou? Ale suma zhruba odpovídá.... a vůbec, proč mi volá, že už je tady, dyt jsem dorazila před chvilkou domů. A nemám hotovost.... Beru od Boba peníz, svištím dolů a deset minut stepuju před barákem. Jak na potvoru jsem zapomněla mobil. No nic, doma dva zmeškaný hovory.... "Halooo, já tu čekám a vy nikde, stojím v Opičkový 498" "Kdééééé?" šmarjá, tam bydlej naši Zabít málo! Kdyby se ta pitomá firma obtěžovala mi sdělit, že si objednávám křehký zboží, který zásadně neposílaj poštou, byla bych jim vděčná. Něžně bych jim sdělila, že v tom případě je adresa doručení na mně a né na rodiče. A pan PPL byl taky na pěst. Silnou, mezi oči. "No, nevolám dřív, to bych víc provolal, než vydělal" "Můžete si to vyzvednout zítra v Uhříněvsi." " Mohl bych to teda doručit zítra, ale to se mi fakt nechce" Výsledek - pan v autě mi teda milostivě sdělil číslo na tu centrálu a číslo zásilky na centrále PPL změnili adresu doručení, přijde to v pátek paní v shopu se omluvila, že mi to opravdu měli dát vědět Uf, Zuzanka dostane od ježíška babičky svůj kolotoč ;) teda jestli to v pátek klapne

Žádné komentáře:

Okomentovat