neděle 10. prosince 2006

Snad už je týden

nebo se zblázním.....

Uf, uf, úklid pokračuje fofr tempem a byt možná začne vypadat brzo jako byt. Jen já začínám padat na ústa a blbnout. Jenže teď aspoň vím, že to není těhudemence, ale z únavy ..... (ehm , už tři dny si přijdu šíleně unavená, protože soustavně vynechávám při psaní písmenka - právě teĎ mi došlo, že vynechávám pořád ty samý, a že to není tím, že na ně neklepu, ale že nereagujou - po průzkumu mi došlo, že jsem při věšení záclon shodila takovej vysílací protikus od klábosnice na zem ....ehm, protikus nebudu popisovat, neb je to dajaký stoletý systém bezdrátový klábosnice a víc k tomu nevím ;) Skříně - úklid postupuje. Vlastně až na dva na pohled evidentně rozbordelený regály je už skoro všude pořádek, ač né všechno se mi zatím podařilo vyndat a vydezinfikovat - ale na to je čas. Čistit knížky ze srovnaný knihovny můžu klidně až po vánocích. Prostor - počet věcí, u kterejch nevím, co s nima, se snižuje, objevují se koberce a další podlahy, jen v obýváku zůstává hora prádla na sušáku a na žehlení, což ale považuju za normál v naší domácnosti, který s rekonstrukcí souvisí jen zdánlivě. Včera se nám ovšem podařila báječná věc !!!! Koupili jsme první skříňku do obýváků z tý naší vybraný sady. Měli jí totiž skladem. Jedinou a poslední. Už stojí v obýváku - sice lehce nedodělaná, neb při jejím sestavování Bob dostal málem psotník ( návod se sestává asi z dvaceti pidiobrázků, aniž by se někde někdo obtěžoval s popisem dílů, takže třeba šroubování se sestává z toho, že člověk v návodu spočítá, kolik šroubků je potřeba, pak spočítá, kolik jakýho druhu je v pytlíčku a podle toho se rozhodne, který použije.....) A taky jsme koupili počítačovej stolek - ten už stojí celej a je super!!!! A já? Já krom toho, že uklízím a mývalím, peču...už mám tři druhy a dvě těsta. Jen se asi budu muset soustředit, protože včera jsem při míchání dvou těst spletla pořadí a do medvědích pracen jsem nasypala strouhanku, co patří do kokosek. A taky jsem včera nutně musela nakoupit, hlavně proto, abych měla hrubou mouku do kokosek, páč všechno ostatní se peče z hladký. Dneska koukám, že u lednice stojí taška s nenačatou hrubou moukou, zatímco kokosky se na mně usmívaj z krabice. A to je asi tak všechno. Jestli nezblbnu ještě trochu víc, tak se zase ozvu :-D Jdu motat vánoční věnec !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat