sobota 16. prosince 2006

Néééééééééé

brečet nebo křičet vzteky?

To mám za to, že jsem začala mít pocit úspěšný hospodyně, která do Vánoc všechno zvládne. Nezvládne. Ale né mojí vinou. Poté, co jsem skoro tři týdny strávila přenášením věcí a vyklízením skříní, aby se mi vešly věci, co původně patřily do obýváku, protože skříně do obýváku budou až v únoru, jsem na poště našla dopis, že skříně už jsou. Dva dny před plánovaným vánočním svařákem pro luštěniny, tj. dva dny před plánovaným termínem, kdy mělo bejt všechno, nebo aspoň co nejvíc věcí tip ťop. A protože skříně jsou před návštěvou lepší než starý dveře na krabicích vína, ve čtvrtek - den před dnem D- naklusal Bob s Matějem do Sconta a do našeho vánočně nazdobeného bytu dovezli asi sedm krabic, ze kterých briskně ( cca za 6 hodin) sestavili dvě skřňky a jednu polici. Z vánočně naklizenýho bytu se stalo skladiště papíru, polystyrenů, vrutů a hrebíčků. Ovšem v pátek ráno jsem to zpacifikovala a jala se douklízet co se dá s tím, že mým super manažerským uměním se mi podařilo sehnat dovoz pračky na poledne a zároveň na odpoledne i instalatéry na připojení dvou baterií a zároveň tý pračky. Výsledek - ve dvě to u nás zase vypadalo jak po výbuchu a moje výpočty, že do dvanácti budu mít vytřeno, utřeno, uklizeno, namíchaný pomazánky a ve dvě si půjdu na chvíli zdřímnout, než začnu mazat jednohubky, byly naprosto k prdu. ve čtyři dorazila Marball a já se stihla tak akorát vysprchovat (ehm, celý slavný večer jsem strávila neučesaná)......... No, a když už to u nás dneska začalo vypadat k světu, zjistila jsem, že kape odpad od dřezu..... pan instalatér před chvilkou odjel. Závěr - chyba není u nich, ale u sifonu. Jinej tam dát nejde, neb je blbě vyvedenej odpad. Opdad se musí překopat. Asi se musí překopat i odpad k myčce. Pravděpodobně se bude muset rozmontovat linka. A já tu teď vzteky klapu tyhle nesmysly, protože mi nějak došly slzy a nemůžu ani brečet. A taky přemýšlím, že zavolám tomu pitomcovi, co mi tady tenkrát dělal koupelnu a zároveň odpady v kuchyni, proč mi udělal odpad o 8 cm vejš, než je norma, ačkoli se tady soustavně oháněl normama a všechno stokrát přeměřoval. Kretén

6 komentářů:

  1. Co bys brečela, prosimtě... Máš haldu novejch věcí, čekáš krásný miminko, no tak se to chvilku s řemeslníkama protáhne, a Vánoce nejsou jenom jedno datum, to je to, že se máte rádi a že nad malichernejma problémama umíte mávnout rukou...

    OdpovědětVymazat
  2. Lauro, mě ta lítost přešla tím sepsáním tohodle elaborátu ;) už to mám na praku.... balím dárky a je mi bájo ;)

    takže už si nestěžuju !

    OdpovědětVymazat
  3. myslím, že to bylo fajn.A žes byla neučesaná?Toho jsem si nevšimla. A šlo o to být s kamarády, a ne mít uklizenej byt,ne?

    OdpovědětVymazat
  4. perkele: jj, o to šlo ;) dyk to taky bylo fajn.....jo, a odpad je spravenej. Bez kopání

    OdpovědětVymazat
  5. ani křičet - ale smát se tomu. Tohle totiž bývají ty nejbáječnější vzpomínky... :o))))

    OdpovědětVymazat
  6. Vánoce, Vánoce přicházejí:o))
    jojo na Vánoce se většinou objevují samé takové příjemné epizody!!!

    OdpovědětVymazat