středa 13. prosince 2006

Týden dvaatřicátý

Malý hrošík vstupuje na scénu

Ani nevím, co psát. Roste mi bříško, dle všeho roste i Zuzka, já mám za sebou předporodní kurz a jsem chytrá jak rádio. Ze všeho nejvíc vím, jak to nakonec probíhat nebude ;) ale to neva, vědět, jak by to být mělo a nebude je taky fajn. Taky už vím, že bych měla mít pomalu zabalenou tašku do porodnice a bejt připravená na všechno. Ale doufám, že se ještě pěkných pár týdnů nic dít nebude. Třeba jen proto, že kočárek bude až na konci ledna ;) autosedačka snad o něco dřív, ale i to bude bída Jo, a fusak už bych taky měla objednat. V pondělí jsme byli na Donu Giovannim a mám usilovný pocit, že Zuzka rozhodně se sluchem problém nemá. Celý divadlo se chrula a vrtěla, při výraznějších zpěvech čutala jak zběsilá.... tak nevím, jestli z radosti, či vzteky :) Rozhodně ale v bříšku je a zdá se spokojená.... a dejť by ne. Maminka je taky spokojená ( většinou), tatínek se na ní těší a za týden jí začneme chystat pokojíček....snad;)

2 komentáře:

  1. ježíš rybushko, to mi teda něco uniklo!!!! gratulujůůůůů!!!!!!! hlavně prosim neposlouchej strašlivé porodní historky a zkus bejt v klídku! držím palec!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. jej, díky za gratulaci, i když lehce zpožděnou ...njn, máš holt mraky starostí
    a na strašlivý historky kašlu, mám kolem sebe holky, co rodily v pohodě, takže zatím se nenervuju ;)

    OdpovědětVymazat