sobota 23. prosince 2006

Hotovo....

a už zase vymejšlím

Uf, už od včera mám skoro hotovo. A teĎ mám hotovo definitivně - do fazóny už musím dát jen sebe a hurá k našim na ježíška č.1, zítra ráno pak směr Brno a ježíšek č.2. Zajímavý je, že konečně mám klid a volno a můžu se po třech tejdnech v klidu natáhnout k bendě a ejhle - on mě to neba. Vymejšlím, co bych ještě kdebych a ke všemu jsem vypila skoro litr mlíka a je mi těžko od bříška, takže ležet mě štve o to víc. Juj, tak tak čtu, co vlastně píšu.... a vlastně nepíšu nic. Teda nic = kraviny. Holt se fakt nic zajímavýho neděje. A nebo děje, ale já to vždycky zapomenu. Třeba to, že jsem se chtěla pochlubit, jak jsem v úterý očůrala frontu na poště ;) Hihi, byl to parádn kousek - vtrhla jsem tam, vytáhla si číslo na balík ( tuším, že to bylo 270), rozhlídla se po mracích lidí, co evidentně taky čekaj na balík, a zjistila, že momentálně obsluhují č.253 a to do řady padaj ještě tuším nějaký sedmistovky. Málem jsem sebou švihla. Pupík nepupík, lidi se na mně vykašlali a nikdo se neobtěžoval pustit mě sednout, tak jsem z nudy začala probírat lístky pohozené u mašinky od netpělivců, co to prostě nevydrželi, a padla mi do ruky 254ka :-DDDDDD TAkže - vy potvory potvorovatý ! Všechny jsem vás předběhla (ten lístek bylo minimálně půl hodiny starší než můj) a to za to, že jste mně nepustili sednout :-PPPPP Takže Šťastný a Veselý !!!! no, a hlavně v příštím roce klid, žádný nervy, spoustu radostí a žádný starosti !!!! a když starosti, tak jen tak malý, abyste si pak uvědomili, že se vlastně máte krásně :)

1 komentář: