středa 15. listopadu 2006

Mááááá Mááááá Mááááá

GOOOOOOOOOOOOOOOR

Už od pondělí, kdy jsem zahlídla náš rozbouranej byteček, mě děsí, až to tam budu muset uklízet. Ovšem i tyhle noční můry mi nemůžou zabránit, abych neuklízela jinde. Je to zajímavý, ale doma jsem si v kuchyni, od momentu, kdy se zaplatila nová linka a dohodla rekonstrukce, udržovala krásnej bordýlek a myla jen to, co bylo opravdu hrozný... no, vlastně jsem pekla i na koupelnu ( když k tomu připočteme předchozích pár měsíců, kdy jsem nemohla ani nic moc dělat, neb jsem padala na hubu i jen z toho, že sedím), nevypadá to u nás doma zrovna vábně. Ale doma je to naše a to mi nevadí. Zato u bráchy mě to dost vzalo (přece jen vědí o stěhování už od března, to se ten bordel nakupí), takže jsem včera večer po cvičení zakoupila dajaké čistící ubrousky, doma našla písek a hadr a vrhla jsem se na sporák. Drbala jsem ho dvě hodiny v kuse, ještě jsem zvládla kus obkladaček. Ráno, při bubnoávní jsem domyla další část linky, dneska navečer vezmu poslední kousek a vrhnu se na koupelnu ;) Jsem prostě magor. A když nemusím, tak mě to i baví.....

4 komentáře:

  1. tak v tom případě jsem magor úplně největší, já musim, a taky mě to baví :-DD
    (teda občas né no ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. tý vodo, já už vážně blbnu - už jsem opravila dvě hrubice a teď koukám na další....pomoooooc, budu ještě někdy normální?

    Pj, to jako doma uklízíš a rád? týjofky

    OdpovědětVymazat
  3. já mám na starosti celou domácnost a mámu po mozkový mrtvici a otce kterej vůbec nic nevidí ale ustavičně prudí... takže to dělám rád, protože jinak bych se z toho zcvoknul...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to ti nezávidím...a chápu

    OdpovědětVymazat