pondělí 13. listopadu 2006

Sirky

někdo nezabalil sirky

A taky nemám odličovací olejíček, štětec na pudr, jar a určitě ještě další věci, který objevím pozdějc. Ale jinak včerejší přesun do bráchova starého bytu proběhl v pohodě.....Dorazili jsme v jedenáct a omdleli do peřinek, který jsem šikovně povlíkla už doma. Ale ty sirky, ty mě ráno nakrkly...našla jem kastrůlek na vodu, dva hrnky, kafe i čaj jsem přivezla... poprvý v životě jsem litovala, že nejsme kuřáci. Pak ovšem se projevila moje nadprůměrná inteligence, já napsala sms bráchovi, jestli ještě spí, a za tři minuty jsem stála ve dveřích o tři patra výš a třímala v tlapce krabičku sirek. Taky jsem vymyslela, že nebudu jak trubka jezdit autem přes celou Prahu, ale že zůstanu hezky na hlídaným parkovišti a bude se denně zbytek cesty přesouvat MHD. Do odpoledne si musím rozmyslet, jestli to zítra hodlám praktikovat taky tak. Od bráchova bytu k autu to trvá necelejch 40 min. Vůbec nejsem schopná uhodnout, jak moc je ráno zacpaná magistrála a tudíž jak dlouho by to trvalo autem. V metru a buse přečtu aspoň dvacet stran knížky. Kolik stránek přečtu v autě za volantem vím taky naprosto přesně. Takže MHD vítězí. Ještě potřebuju vymyslet, jak trošku zvýraznit uloženou Zuzanku. V sobotu jsem sice při náletu na brněnský obchody koupila super dlouhou pletenou vestu, ve který se bříško kráááásně vyjímá, ale kabát celý kouzlo zkazí a já vypadám jako tlustá. Tudíž si musím na sezení počkat z Pankráce až na Muzeum :o) Leč vydržím !!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat