čtvrtek 9. listopadu 2006

Fofr nebo lenost

Velký třesk už za pár dní

Týjo, kolem mě se děje věcí, ale nějak nemám potřebu to spisovat..... V pondělí jsme slavnostně zakoupili podlahu a byli jsme ujištěni, že do příštího pondělí dorazí. Já tomu furt věřím ;) Taky jsme dokoupili dva balíky dlaždic. To by už mělo stačit. Dneska jsem se radostně dovolala do Sconto (jen po dvacetipěti minutách !!!) a zjistila, že už tam naše linka je, chybí jen baterie, takže příští týden se montovat bude!!! Sice jsem se v samý radosti zapomněla zeptat, jestli je i ta přiobjednávka na pracovní desku na stěnu, ale na tom to nestojí, tak na to kašlu. Prostě mám radost. Ve středu u nás byl pan elektrikář a asi ještě teď mu třeští hlava z toho, co všechno jsem si na něj navymýšlela, a hlavně z toho, jakým fofrem to má bejt hotový. On byl takový pomalejší, takže mám pocit, že si představoval, že ostatní vykliděj byt a on si bude v klidu řezat do stěn a natahovat dráty.... Bohužel se tam bude muse porovovnat jeden s bourajícíma pánama a druhej den s oknařema a pánama, co budou škrábat zdi ;) Včera u mně byl pan instalatér podívat se na mokrej flek na zdi v kuchyni a dospěl k názoru, že prostě jen občas zateče za baterii a že teda až si ho zavolám, aby nám přidělal baterii novou, tak to tam utěsní silikonem. Rozhodně není důvod plašit, neb kdyby to bylo něco opravdu rozbitýho, tak je tam flek přes celou zeď a vytopený sousedi. Skrvna dvakrát pět cm vzniklá za pět let žádnou tragédii nevěstí. Dostal stovku na benzín a jel. Za hodinu dorazily dvě dámy, co mi budou uklízet byt (teda oni jsou jako jedna, jen prostě občas jezděj spolu, páč má kažkdá mimíse a jedna vždycky hlídá). Byly obě moc fajn, za deset minut jsme se dohodly, až mi bylo trapně, že jsem je tam táhla. Takže- nejdřív rekonstrukce, pak si to naskládám kam to patří a od prosince holky nastoupěj a já se budu moc soustředit na matlání adventních věnců a sladkejch dobrot. A dneska, dneska má bratr třicetiny a chce se pochlubit novým bytem, takže se už těším na chlebíčky a neteř.

Žádné komentáře:

Okomentovat