čtvrtek 9. listopadu 2006

Zmatečný povlečení

tak chci to a nebo radší né, chcí tamto...a nebo spíš to původní bylo lepší...

Teda vyrobit takovejhle zmatek zvládnu asi jen já. Ale je pravda, že k tomu potřebuju parťáka. Tentokrát mi zdárně asistovala firma, co šije úplně úúúúúžasný povlečení ;) Nejdřív jsem si někdy v září našla povlečení a pak jsem se i odhodlala si ho objednat. Odpověď byla, že ho nemají na skladě a vůbec netušej, kdy jim ho výrobce dopraví, jestli mají objedávku vést v evidenci. Nemají, neb jsem našla přímo výrobce, objednám si to tam, né? Jenže ouha - na stránkách výrobce sada je, v e-shopu není. Ale zase tam je telefon a na telefonu milá paní, co ví o čem mluvím, a tvrdí, že ta sada je moc úspěšná a že jim došla látka. Čekaj na ní ze španělska a že si to ted mám objednat obyč mejlem - No problem, přece. Mejl odešel, měsíc s měsícem se sešel ( že by tak básnila Zunanka?) a odpověď žádná - tak volám znova. Dcera, co má nastarosti objednávky, tam není, ale asi se to teda někde ztratilo. A teď jsem začala zmatkovat - abych s nima mohla komunikovat i v prosinci, poslala jsem znova tutéž objednávku, leč ze soukromýho mejla a omylem na jiného mejla, než tu předchozí :-) Odpověď žádná. Dneska, vlastně za dva tejdny, mi to nedalo a volám tam...Prej mi to zejtra posílaj. .... málem jsem zapomněla zavřítí pusu :-DDDD A že teda ale já chci ještě změnu a že nechci zimní spacák, že chci letní a větíší ale taky zavinovačku, ale ta je jen teplá, ale já chci letní spacák, ahá, tak ten existuje.... a že mám poslat adresu. A mým požadavkem na změnu spacáku se bohužel odeslání protáhne do pondělka. Uf, já měla strach, aby to dorazilo do února :-DDDDD a prej jestli to pro mně šijou dvakrát, tak to neva - určitě to udaj Jen jsem tam asi postrach, protože jen jsem zvedla telefon a řekla Bobová, ozvalo se: "Vy voláte kvůli povlečení POPI natur? " :-DDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat