úterý 28. listopadu 2006

Pátej hroší srazík

aneb bitva o palačniku

Ten pingl v tom měl zmatek větší než my ;) Já přišla poslední, během tří minut jsem si objednala jakýsi Grand salát a za dalších pět minut kolem našeho stolu pobíhal číšník se salátem a křičel něco o salátu se šunkou. Při třetím kole jsem se skromně ozvala, že já mám ten Grand a oba jsme se shodli, že jsem si objednala před chviličkou a že to nemůže bejt ten můj....Za minutu byl pán zpátky, že je to vážně moje :) Cca za hodinu jsme si objednaly sladký dobrůtky A pingl nezklamal - začal palačinkou a banánem v čokoládě. Banán byl můj, s palačinkou oběhl stůl, nakonec se ozvala Poho, že má objednanou palačinku. Pán se usmál, postavil jí před ní, podíval se vedle na R., že tu druhou donese pozdějc a zmizel, aby byl do minuty zpátky, podíval se na Poho, jak jí po bradě teče karamel, a sdělil jí, že ta palačinka patří támhle Zaře, protože Poho si dala gratinovanou s malinama a že na týhle Gala žádný maliny nejsou. Skromný argument, že si Poho myslela, že maliny jsou vevnitř, neobstál. Dokonce ani Zařin úsměv, že si holt dá něco jinýho, neobstál. Pan pingl sprdnul i jí, že se měla o tu palačinku hlásit. Holky čučely jak puk, my ostatní těhule jsme si musely držet bříška, jak jsme se řehnily ;) Nakonec Zara dostala tu s malinama, neb Poho vypadala, že to nakousnutý už vracet nebude, ani jedna to nedojedly a nakonec ta Gala byla zavržena, neb má v sobě nutelu, což ani objednávačka sama netušila. No, a já se směju ještě teď, když si vzpomenu, jak se holky obviňují, kdo je hamoun a kdo se měl hlásit a kdo vlastně zapomněl, co si dal :-DDDD aby to Zara završila prohlášením: "Nutela? No fůůůůj, to jsi mi to Poho dobře objednala "

1 komentář:

  1. Teda holky,
    vy jste čísla, to jsem se nasmála, moc mě mrzí, že mi to tentokrát nevyšlo, mohlo být o palačinku veseleji.

    OdpovědětVymazat