středa 22. listopadu 2006

Týden devětadvacátý

Tvrdnu

Teda netvrdnu já, ale bříško. Občas. Hlavně při chůzi. Svižný. Musím zastavit a rozejít se pomalinku.... Sem tam mám tik hodně dole - podle mně to kope Zuzka, podle doktorky je to tvrdnutí a je to špatně, teda bylo by, kdyby to bylo častějš. Tak nevím. Rozhodně jsem jinak v pořádku, mám pít kalcium na křeče a baštit magnézko na to bříško. Zajímavý je, že skutečnou opravdu nechutnou křeč jsem chytila poprvý až dneska v noci, poté, co jsem si postěžovala. Asi mi tělo chtělo říc, že stížnost byla zbytečná, ale že když už jsem to nahlásila, tak mi ukáže, o co vlastně go.... Příští týden jdu na velkej utz. Do Krče, tak to tam aspoň očíhnu ;) A taky jdu znova k doktorce - tentokrát už jen jí chytit pod krkem, ať mi kouká napsat nástup na mateřskou od 4.12 a nemelduje ;) a teď si jdu asi zdřímnout hlavou na klávesnici...uááááááááááááááá

Žádné komentáře:

Okomentovat