pondělí 6. listopadu 2006

první nábytkovej problém

kuwa drát - co by jim to udělalo, kdyby aspoň někde zvedli telefon?

Už pětadvacet minut se dím se sluchátkem u ucha a vytáčím dokolečka asi šest různých čísel. Všechny do Sconta - obývací pokoje, informace, doprava....obývací pokoje, doprava, informace Našla jsem totiž 2.oznámení o vyzvednutí.... první k nám jaksi nedorazilo. A já sámo vím, že když jsme kupovali tu sedačku, že jsme si jí měli do dvou týdnů odvézt. Ale taky jsme do dvou týdnů byli domluvit dopravu na kuchyň a sedačku dohromady - na příští středu. A prý stačí nahlásit to dopravě - ptala jsem se dvakrát u sedaček, jednou u kuchyní a dvakrát u dopravy. Zbytečně.... mám doma rádoby slušný, ve skutečnosti však dooost sprostý dopis, ať si sedačku vyzvednu nebo jim aspoň laskavě sdělím, kdy si jí vyzvednu.... Mám vztek. A zavařený ucho. A nechápu - linka informací je buď plná, nebo se nikdo neobtěžuje jí zvednout. Nechápu - takováhle firma by měla mít mašinku a aspoŇ dvě paní na informacích. Dyť já ani nevím, jestli volám správně. dalších pět minut s uchem na drátě.... to tútání mě už leze na nervy ha - po 40 minutách úspěch - doprava tak prej jim to tam ke smlouvě připíše a máme klid moc tomu nevěřím - to říkal už minule ale aspoň byl milej nebo možná škoda, že byl milej - jsem ani nedostala šanci bejt sprostá uf tfuj

Žádné komentáře:

Okomentovat