středa 1. února 2006

Vítězně vpřed

jen nevím kudy kam
Dneska je zmatenej den. Ráno jsem se budila, protože jsem ve snu měla strach z budíku.....Pak jsem pobíhala po bytě celá zmatená a nakonec jsem se v bedně ve zprávách dověděla, že američané v Iráku vyhrávají. Jen nevím, co vyhrávají, když přece neválčí :-) Včera se vrátil Bob z jedné pracovní cesty. Bohužel, ukázalo se, že cesta byla zbytečná, což mě zase tak moc netrápí, ale Bob je smutnej, a to mně trápí. Tak nevím, jestli se mám radovat nebo truchlit..... To, že se vrátil Bob mělo zásadní vliv nejen na mně, ale i na celý o víkendu naklilzený byt...začíná se z něj zase stávat naše milé skladiště ...GRRRRRRRRRRRRRRR Jo, a předevčírem se u nás doma ocitlo pět nových DVD...4x červenej trpaslík a hlavně, po půl roce, video z naší svatby ;) Tak jsme se u toho včera kráááásně nasmáli. Já si teda i fňukla, i když první dojetí jsem si užila při prvním koukání bez Boba ;) A trpaslík taky nemá chybu :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat