středa 8. února 2006

Příjemné při nepříjemném

Trochu legrace k tomu vzteku
Je moc milé, když kolem vašeho poškozeného autíčka chodí policajtka a brumlá si : "to je opravdu moc hezký autíčko", kor když na první pohled je to "jen" Fabia :) Míň hezký byly ty díry do dveří, na který i policajti třeštili oči a nechápali. Dovnitř se totiž dotyčný nedostal a na závist existuje spousta mnohem jednodušších a efektivnějších metod, než do dveří zarážet šroubovák.... No, a pak si všimli kamer, domluvili se se mnou na sepsání protokolu a vyrazili prohlídnout si záznam ..... JJ, tak jsem pak musela kápnout božskou, že opravdu nevím, kdy se mi to stalo. Vím jen, kdy jsem to našla.....takže protokol je o tom, že se to mohlo stát tady i tam ;) (na kameře totiž byl vidět jen zadek auta a tudíž nemohli vyloučit, že tam někdo přiskákal po trávníku odpředu) Jinak mě policiie překvapila - pán měl sice kancelář starou a hnusnou, jako všechny, co jsem až doteď viděla, ale měl počítač, kterej na pohled vypadal dokonce stejně, jako můj firemní - hezkej, černej ;) Takže sepsání protokolu trvalo tak třetinu času, než kdyby to cvakal na stroji a jediný, co jsem nedostala bylo jednací číslo, bo jim nešla síť.... Holt tu techniku nemaj ještě vymakanou :-) No a pak mě rozesmál pán v servise - hezky mi všechno řekl, vysvětlil a že prej to i zlikviduje pro pojišťovnu. Ať s sebou vezmu kopii velkýho techničáku, že si jí ofotí. Chvilku mi v hlavě šrotovalo, proč si chce fotit kopii, když mu jí můžu nechat. Pak si řekl i o leasingovou smlouvu :-) Nakonec byl v šoku pán, když zjistil, že auto je naše :-)

5 komentářů:

  1. tak to je nemilé...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, ale je to jen auto ;) to se spraví...

    OdpovědětVymazat
  3. to sice jo, ale těch problémů kolem toho...

    OdpovědětVymazat
  4. jO, to jo, už teď toho mám plný brejle... a to jsem ráno musela busem ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Sekat ruce,parchantům nenechavým....
    :(

    OdpovědětVymazat