pondělí 13. února 2006

A královnou jsem já !!!!

Námořnickej bál !!! Pravej, nefalšovanej!
Sakra sakra, co na sebe? Na velkou večerní ples v sále u hospody zrovna není, kor když tu zůstává spousta přespolních, kteří se vůbec neobtěžují převlíknout džíny ;) .....no, už od bráchovy svatby jsem majitelkou úžasný červený dloooouhý sukně a k ní jsem nosívala obyč bílou košili. Ale letos, letos jsem inovovala a místo košile si pořídila bílý tílko s velikým výstřihem, nařasený na prsou a vyšívaný zlatem :-) Od čarodějnice korálkový jsem narychlo sehnala krásný červený korálky, nazula svatební boty, trošku uspořádala rozcuch na hlavě, namalovala si obličej a hned po příchodu jsem se dověděla, že jsem opravdu kost. Potom mi ještě několi holek chválilo šaty a na závěr nějak banda puberťáků vykřikovala, že "tohle je taky krásná holka", čímž mi definitivně zvedli náladu ;)) JSEM IDOLEM PUBERŤÁKŮ :-) Ale hlavně jsem se líbila svému muži ;) toho jsem si taky hned poznačila zlatejma třpytkama (proboha, co to na ty trička našívaj, že na triku to nedrží a z kůže to nejde dolů?) Jo, a v tombole u našeho stolu vyhráli všichni kdeco, jen my s Bobem jen šílený čínský hodiny s rámečkem na fotku...ale aspoň je něco do tomboly, snad to do vánoc neztratíme, Bob domluvil na podzim zkoušku katamaránu a potkal kamarádku lezkyni, co ho kdysi málem zabila ;) oba jsme se krásně picli a celou neděli jsme proleželi u bedny Jé, to byl víkend !!!! A málem bych zapomněla - v sobotu jsme běžkovali a páč byla mnohem měkčí stopa, tak jsem sebou ani jednou nebřinkla !!! Jsem prostě šikovná běhna ;)

2 komentáře:

  1. Červeným sukním fandím ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Allo, ta tvoje byla výrazně červenější, krásnější a hlavně pro mnohem důležitější událost ;)

    OdpovědětVymazat