pondělí 6. února 2006

Akvabela ;)

no, bylo to hektické
Víkend u nás začal malinko po italsku. Dorazila jsem domů, kde Bob s kamarádem hledali informace pro přihlášení na Nextru a harddisk....No jo no, v autě nezvedám telefon. Když se pak ukázalo, že mám doma jen heslo k internetu, ale přihlašovací jméno nevím, bylo ještě veselejc :-) Naštěstí helpdesk funguje v pohodě, takže net máme !!!! V sobotu jsem ráno Boba vystrkala na skialpy s přitlulem Finofilky a jeho kolegou, navlíkla se teplejc než na lyže a vyrazila jsem do ZOO s Finofilkou. Dokonce jsem vyrazila dvakrát - jednou na autobus, kterej mi ujel, podruhý už do auta, neb mi na zastávce MHD ruply nervy ;) ZOO bylo príma. Když jsme prošli turniketem, bylo v areálu 58 osob. Odhaduji, že během dne se to tam ještě zaplnilo, ale pořád to byla pohodička proto téplýmu jarnímu dni, kdy jsme se tam mačkali s Bobem. No, a tak jsme využili sitauce a vyrazili do Indonéský džungle....bylo nás tam asi šest lidu + tři průvodci a bylo to milý, až na ten jégráč, dvoustovku chlupatej polartec a peřinu, co jsem měla na sobě :-)))) Juj, pak jsme viděly gorily, dajaký ptáky a čert ví co ještě. Nejúžasnější byly Ary a Kakadu, neb jsme tama byly zrovna v momentě, kdy vzteklej Ara držel nebohýho Kakadu za křídlo a mlátil s ním o větev pod sebou až tam musela vtrhnout ošetřovatelka a hezky to tam zpacifikovat. No, a pro tenhle výlet se mým favority, kromě dvou malých orangutánků, stali pelikání....nadchlo mě, jak si odkládali zobák na břicho :-) Pak jsme si s Finofilkou daly u nás čaj, počkaly na Boba, já Finofilku odvezla dom a vypravila se na Slávii za bratrem, učit ho akvabelit ;) Mám pocit, že celá naše rodina si oddychne, až bratr dostuduje...já jsem ho učila plavat nohama napřed, zkoumali jsme motýlka a shodli se na tom, že dokud nebude umět natáhnout nohu před sebe na zádech na suchu, nepůjde mu to ani ve vodě. V neděli pro změnu bratr zaúkoloval naše - zatímco popíjel kafíčko v obýváku, matka v kuchyni vyklízela poličku a z hory starých vosků mu sestavovala sadu na běžky a sadu na sjezdovky :-) Mimochodem, dovedete si představit hokejistu jako akvabelu? :-DDDD JO, a Valonka, Bobova koňová, asi dostane nový ubytování. Málem bych zapomněla - sobotní večer s Finofilama a jejich kamarády byl podnětný a výživný, hlavně pak závěrrečný šlaftruňk, který já jsem radši odmítla :-) Nenechám se zabít :-DDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat