pátek 17. února 2006

Vykradli, nevykradli?

Tak nevím, jestli mám brečet nebo vzteky do něčeho kopnout
Tak dneska to vyžral Bob. Stojí na parkovišti u Ferušky a čeká na policajty. Tentokrát zničili jen kliku u dveří ,ale zase se dostali dovnitř a ukradli rádio..... Takový to velký černý škodovácký, co jsem si myslela, že nejde ani pořádně vyndat. No, vyndat jde......Je mi do pláče, začínám mít pocit, že se každý další ráno budu bát přiblížit k autu a dumám, co s tím. Rádio tam teď nebude, zámky půjdou pryč a já přemýšlím, jestli není lepší nechávat otevřeno. Jenže to bychom museli odnášet i rezervu. Takže jsem to včera zakřikla :-( A celková bilance? auto máme od 23.1. po dvou a půl týdnech někdo vyvrtal díry do dveří oprava 21 000 po necelý čtyřech týdnech, dva dny po návratu ze servisu s novejma dveřma je urvaná klika a zmizelo rádio oprava ??? rádio 13 000 Pojišťovna nás musí milovat

5 komentářů:

  1. Ach jo, to je fakt strašný.. Asi nás čeká za chvíli něco podobnýho, až se přistěhujeme...

    OdpovědětVymazat
  2. no jo no...hlavně ty starosti kolem

    OdpovědětVymazat
  3. To snad není možný :(
    Asi ti, teta, nezbyde než důkladněji shánět garáž a něco k ní ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. No, my jsme shánění dočasně odložili...asi spíš začnu lovit místo na nedalekým hlídaným parkovišti, i když budu muset pak chodit každej den tak 500m k autu ;)

    OdpovědětVymazat