středa 22. února 2006

Přejetá

Tak to se mi už dlouho nestalo
Já jsem včera přejela !!!! Seděla jsem v buse a snila nad katalogem Oriflame, jak budu krásná, až na sebe napatlám všechno to, co si zítra objednám, a na jednou koukám, jsem o zastávku dál, než jsem chtěla a dveře jsou už zavřený, autobus odjíždí.....Ještě že jsem byla na zastávce dřív a nasedla do inčího autobusu, než jsem měla původně v plánu. Tenhle totiž stojí ještě za rohem a tak jsem to měla domů jen o pár set metrů dál ( na sídlišti to totiž staví u každýho patníku) S tím "správným" bych skončila na jiný lajně metra, než jsem vyjela a měla to dál o pár kiláků.... Dneska ráno jsem zase doma zapomněla igelitku plnou jogurtů a vylepšenou o biparox a jitrocelovej sirup. A o ten katalog. Takže doufám, že jogurty půl dne teplo předsíně vydržej, mně se kašel zase nezhorší a ty zkrášlovadla si objednám zítra. Už aby bylo jaro !!!!

2 komentáře:

  1. rybu, bioparox je skoro to nejhnusnejsi s cim jsem kdy mela tu cest ;-) fuj, fuj, fuj. tak doufam, ze se uzdravis i bez toho ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. já taky doufám...zase je to lepší, než baštit celý antibiotika :) ale nejvíc mi pomohl prospaný den...chrupala jsem včra do půl jedný odpoledne

    OdpovědětVymazat