úterý 21. února 2006

Ještě jsme nezačali

a už jsem s nima skončila....
To jsem si zase včera naběhla. Dyk to pořád říkám, že diskonty jsou na ó nikoliv. Jenže mi to včera nedalo a řekla jsem si, že potřebuju jen cibuli, deset hermelínů a feferonky v zavařovačce a že teda zkusím Liedla, když už tam u fabriky rok stojí a já tam ještě nebyla.... Třeba bude lepší, než plus a edeka, co jsou hned vedle. No, tak tam už nikdy nepůjdu - koupila jsem hrozno, dvě másla a jogurt a to jen proto, aby mi nebylo líto, že tam straším. Olej jsem nenašla, feferonky měly jen beraní rohy, hermelín neměli a camembet za 44 rozhodně nakládat nehodlám. Cibule byla hnusná. Nakoupila jsem v Tescu a to i na báječnou večeri, kterou jsem včera nastudovala Tady ....Mlask! Posílám velikou pochvalu Jarmilce ;) A jdu dojíst tu bonbošku, co jsem koupila pro vítěze aktivit o víkendu....asi budu muset vymyslet nějakou nejedlou cenu ;)

3 komentáře:

  1. začnu si dělat čárky za lidi, co už to zkusili:o)), ňamina, že???
    ohledně těch feferonek, dostává mě, když si v restauraci objednám pizzu s feferonkama a dostanu na ní kozí rohy (a to tý pizze klidně ještě říkají ďábelská) :o((

    OdpovědětVymazat
  2. Já pálivý nerada, takže si tohle nedávám...ale taky by mě to naštvalo.

    OdpovědětVymazat
  3. pokud chceš ďábelskou pizzu, jdi v Praze do Modré zahrady a dej si Ďábelskou diavolu. :o) Je opravdu ďábelská!!

    OdpovědětVymazat