čtvrtek 16. února 2006

Po čtyřech

Tak jsem si myslela, že se tomu vyhnu a teď koukám, že jsem koukala špatně4 zaměstnání prodavačka v potravinách a jindy zase v hadrech dělnice v čokoládovně (mňam, ale dva týdny stačily) uvaděčka v nejkrásnějším divadle (panebože, jak ráda bych se tam vrátila) plánovač v rafinerii (jo, jak ráda bych to vyměnila za to divadlo) 4 filmy Pelíšky Tři oříšky pro Popelku Moje tlustá řecká svatba Jak básníci přicházejí o iluze 4 místa, kde jsem žila Praha Praha Praha (trošku nuda, ale 5x jsem změnila bydliště a jednou dokonce opustila Prahu 9 .... bydlela jsem na osmičce ;)) a o prázdninách chalupa 4 pořady Červený trpaslík Odhalení Dobré ráno s ČT Přátelé 4 místa, kde jsem byla na dovolené no, naposledy to byl JAR s rodičema Usedom, naposledy v sedmi letech (tam se musím někdy vrátit, až na tu kosu to tam bylo super) s Bobem Chorvatsko a třeba Orlík 4 oblíbená jídla Rajská Svíčková Hovězí polívka od maminky Rybí vánoční polívka 4 místa, kde bych byla raději než teď doma v postýlce zalezlá na mateřský se řvoucím uzlíkem na sjezdovce někde v teple na pláži ;) 4 weby, kam denně chodím centrum, bo tam mám mejla lide, bo jsem ukecaná bloguje, bo píšu a čtu rodina, protože blbnu 4 blogy, kam předávám štafetu no, už asi není moc kam, takže to nechávám ve vzduchu

Žádné komentáře:

Okomentovat