středa 15. února 2006

Den blbec

aneb Luciánova pomsta
Co jsem vlastně čekala, když jsem kocourovi vypěstovala kočičí trávu, svezla ho včera k veterináři ( ke kocourově velký úlevě měl dovolenou) a nakonec ho namazala pastou, aby přestal bejt novinář. Ale i tak mě to ranní šlápnutí do obsahu kočičího žaludku překvapilo..... Takže ač se zdálo, že se proberu tak po pěti minutách pod teplou vodou, probrala jsem se okamžitě nad umyvadlem s vodou, pěnícím čímsi na koberec a houbou. Proč ta kočka nemůže aspoň jednou zvracet na lino?!?!?!? Zubní RTG je proti tomu legrace, pokud se vám potom teda neudělá v hubě aft jak kráva. Teda nevím, jestli je to z toho, a jestli je to aft, ale rozhodně to od opouštění ordinace do dojezdu do práce dorostlo do ukrutných rozměrů a před chvílí to prasklo..... no nic, tak pusa je OK (mimochodem, nevíte, jak se na mém usměvavém obrázku pozná kaz? vidím jen plomby). Cestou do rachoty jsem zjistila, že jsem doma nechala papíry pro pojišťovnu a pro policajty od včera opravenýho autíčka a rozhodla se, že jedu kolem a že to teda vezmu...... Chvíli mi bylo divný, proč mám v kabelce klíče od auta, který jsem chystala na botník pro bráchu. Ovšem divný mi to bylo jen do chvíle, než jsem zjistila, že nemám klíče od bytu. Budiž jim botník lehký :-) No, a na závěr mě vytočil před chvílí došedší emajl na téma, koukej to spočítat, i když to nejde. Co na tom, že jsem to třikrát vysvětlovala po telefonu a šéf posílal mejla jak hrom. My to chceme, tak to nakul. Takže nejblišží pracovní dny budu trávit počítáním toho, jak roste zisk, když se něco rozbije. Už se těším, jak budou koukat :-)

11 komentářů:

  1. holt když se daří, tak se daří:o)

    OdpovědětVymazat
  2. No, a to je teprve poledne....

    OdpovědětVymazat
  3. rybu, kde jsi, prosim, sehnala kocici travu? driv skvele fungoval papyrus, ale to leze do penez... likvidujou to rychlosti co mesic to jeden papyrus... taky jsem jim koupila takovy specialni bonbonky-pusinky, ale neni to ono. uvitam kazdou radu ;-) dik

    OdpovědětVymazat
  4. Drunko, úplně náhodou jsem na ní narazila v tescu - je to krabička se zrním, zaleješ to a asi za pět dní to je dost veliký...Luciánovi docela chutná, ale žere jí pomalu. S papyrusem zacvičil rychlejc ;) A ještě mi doma ožírá zelenec, ale co má tu trávu, tak mu dává voraz. Jo, kupovla jsem to v Kralupech, ale narazila jsem na to i v Praze

    OdpovědětVymazat
  5. nezbyde nez chodit s otevrenyma ocima... me zacali mrsky ozirat i narcisy, kterymi jsem si ojarnovala byt... no kdyz jim to dela dobre... jen aby ty narcisy nebyly jedovaty... asi zajedu do lipencu do trznice pro papyrus... a jinak s tim, kam ty savle hazej, nevim proc, ale hromada cerstve vypraneho pradla se vzdy jevi jako nejlepsi reseni ;-) a vzhledem k tomu, ze muj byt je jedna velka mistnost, nemam moc sanci co kam zavirat ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. No, ten můj blbec to vždycky hodí na koberec...máme doma samý hodně světlý, teď už místama puntíkatý :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Taky nechápu, proč nejradši blijou na koberec/do postele. Nebo nahoru na skříň, kam nikdo nedosáhne (a naštěstí taky nikdo nevidí)

    OdpovědětVymazat
  8. No, já se Luciána několikrát pokoušela posunout na lino, když se chystal ukázat mi co jedl, ale je jak bumerang ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Nase kocka blije na dlazbu na zachode.Musime ji naucit trefit se do zachodu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Baru, jsi šťastná žena :-)

    OdpovědětVymazat