čtvrtek 9. února 2006

Černá, černá, černá

Nejen policajti z toho byli perplex
A je to. Autíčko sedí v servisu a čeká na nový dveře. Minimálně tři dni, kvůlivá laku. Mám prej štěstí, tohle je jen na šrouby, žádnej zásah do auta, jako třeba při baltníku.... Vůbec - akce včera byla příjemná. Nejdřív telefon na pojišťovnu, sepsání kdečeho a oznámení, že to nechám spravit tam tam. Odpoledne telefon od likvidátora, že volal do servisu a že tam auto ještě není, tak jestli bych nemohla přijet, že si to nafotěj rovnou oni. Jen tam jsou jen do čtyř :-( Mladík pětkrát cvaknul foťákem ( SPZ, kilometry, dvakrát ty díry a techničák), autíčku řekl, že je fešanda, zakroutil hlavou, že tohle ještě neviděl a já se přesunula o tři kilometry dál do servisu. Pán hned věděl, která bije, bo krom včerejšího mýho telefonátu měl ještě pojišťovací telefonát, takže mě vlastně očekávali...... Taky tohle v životě neviděl. Jen hned věděl, že je to totálka. Ani náznak úvahy o tom, že by to šlo spravit. Takže dveře budou nový. No a já? Já jsem ráno jela autobusem a už dva dni řeším, co kdo tomu autu chtěl ...ukrást ten baťoh? Proboha, proč nerozbil okýnko? ...zničit to? Proč se vrtal se dvěma dírama a neobjel to klíčem? ...ukrást auto? Jak chce někdo ukrást auto, když neumí ani otevřít dveře? Jak chtěl odemknout zpátečku? Šmarjá, úplně mi to uniká..... mimochodem, skoro se zdá, že si na to někdo přinesl akuvrtačku, protože jinak si ty ďuzny moc vysvětlit neumím.

Žádné komentáře:

Okomentovat