středa 13. dubna 2005

Že já si vždycky blbě naběhnu

Jo jo, chtěla jsem bejt krásná a spravená na slavnou událost. A taky že budu - už jen čtyři návštěvy u zubaře :-)
Kurnik. Už to je víc jak dva roky, co mi můj zubař (prý výborný zubní chirurg, ale s plombama je to občas horší) vrtal šestku vpravo dole. Ďuzna jak hrom a já žádala bílou plombu. Prej to nedělá rád, protože to nedrží a že prostě ne. Já získala informace od švagorvky, že u nich v ordinaci to doktorka umí nějak zkombinovat a nakonec jsem zubaře přesvědčila, že mi tam dá amalgám a přes to bílou. No, moc se mu to nezdařilo. Vypadalo to, jak plomba potažená žvejkačkou ;) A nedávno jsem na to přestala kousat, páč to bolí. Hm, a co teď? Ke svýmu zubaři nemůžu - dověděla bych se, že mi to říkal a střčil by mi tam černou hrůzu. Takže jsem včera byla u švagrovčiný doktorky..... Tahle plomba je uvolněná a mám tam další 4 kazy. POMOOOOOOOOC !!!! Já si přece zoubky čistím, tak prooooooč? No, dneska mám v tom opravovaném zubu provizorní plombu, příští pátek tam jdu znova, a pak to vidím ještě tak třikrát, čtyřikrát. A tak je to vždycky :-(

3 komentáře:

  1. proč??? Jo to bych taky ráda věděla... je to pěkně nespravedlivé, někdo si zuby čistí jenom na vánoce a zubaře vesměs k životu nepotřebuje a někdo je poctivý čistič a v hubě se mu vrtaj, kdykoli překročí práh ordinace...
    je to holt špatně zařízený:o(

    OdpovědětVymazat
  2. Milá, Rybo...
    Jak ti rozumím. Taky jdu k zubaři na prohlídku a pak tam jdu ještě nejmíň třikrát :(

    OdpovědětVymazat
  3. No, já asi tak do dvaceti žádnej problém neměla. V hubě jsem měla jednu plombu a žila si spokojeně... Teď už mám vrtanej snad každej zub :-((((

    OdpovědětVymazat