pondělí 4. dubna 2005

Jedna stará story

Nějak mi Mikinův komentář na minulý povídání o sviních připomněl příběh mého bratra ;)
Brácha je sice drsoň dsrná, ale jinak je to opravdu hodnej člověk a rozhodně mu nechybí svědomí... Je to už tak dva roky, co mi rozčíleně volal do práce, že neví co má dělat. Byl ve spořce a těsně před ním starému dědulovi vypadla na zem pětitisícovka....ač se snažil pána dohnat a peníze mu vrátil, děda zmizel na ulici v davu.... A teď co s tím? Pán v čudu...peněz hodně, natož pro důchodce. A nechat to na přepážce s tím, že to třeba taky spadne do kapsy někomu jinýmu? To by zase byla škoda, né? ;) Nakonec jsme to vymysleli tak, že bratr prostě na přepážce nechal svůj telefon. A happy end se konal - pán se ozval, bratr peníze vrátil a ač trošku litoval, že to mohl roztočit, určitě měl radost, že to dopadlo takhle... A já taky. Svědomí by nám nedalo. A taky jsem si už několikrát ověřila, že "lehko nabyl, lehko pozbyl" platí, a to co, najdu nebo se ke mně podivně dostane, zase rychle mizí a nebo se mi místo toho ztratí něco jinýho....

2 komentáře:

  1. Takhle nějak jsem vracel klíče k Citroenu C5 kombi... No nechej si auto které se Ti líbí, v cizině... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, úslužnost a poctivost se občas vyplácí a někdy se člověku i zcela nezištně vrátí. Jako mně když v metru sprostě ukradli z náprsní kapsy peněženku a druhý den mi volala paní dozorčí v metru, že se peněženka našla (měl jsem tam nouzovou vizitku kvůli kocourovi) i s občankou, kreditkami (v tu chvíli už zablokovanými) a dokonce se stokorunou (dotyční zloději-cizinci byli začátečníci a jiné bankovy kromě dvoustovky neznali). Je to s pdivem, ale svět občas i oplácí i hezky, dobře a někdy i mile. Víc lidí jako jsi Ty a Tvůj brácha. Zdraví http://cernykocour.bloguje.cz/

    OdpovědětVymazat