středa 27. dubna 2005

Noční můra

Nymburk
Ani nevím, jestli je Nymburk hezký město. Byla jsem tam vcelku hodněkrát, ale opravdu dobře znám jen zimní stadion ;) Dejť by taky ne, když tam brácha v posledních sedmi letech čtyři roky hrál a ještě hrát bude. Poprvý jsem tam jela vlakem. Pak hupky dupky přes celý město pěšky na zimák, tam hup do auta a hurá na chalupu. Doteď nevím, jak jsem na zimák trefila, ale trefila a ani to nebolelo. Příště jsem si už radši vzala taxíka, další cestu jsem šla trošku jinudy a pak jsem tam jela autem. No, prostě jsem se tam docela vyskytovala. Taky si pamatuju, jak jsem tam byla shánět LPG do starýho favorita ;) Dojela jsem na nějakou čerpačku a pána za pultem jsem se zeptala, jak velí dobrý mrav v rafinerii (přece jen mě výroba LPG a jiných nesmyslů živí), kde tady koupím elpídží .... "My tady říkáme elpégé" Potom bratr z Nymburka na pár let zmizel a já se tam ocitla až loni, s Bobem. Hledali jsme zimák.... "No, já už tam byla. Až to tam uvidím, tak si vzpomenu, kde to je" - Jenže asi tam to náměstí přestavěli či co ;) Bloudili jsme po Nymburce dobře čtvrt hodiny. Bob byl celej radostí bez sebe a houkal něco o rozbitý GPS, o navigátorovi na hovno, o pitomcích, co kecaj, že něco vědí, a podobný lichotky. No, a teď máme z Nymburka fotografa. Ale než ho zamluvíme definitivně, chceme vidět jeho fotky..... Takže se asi nedivíte, že se občas budím zpocená ze sna, ve kterém neustále odbočují na náměstí do různých stran a hledám Palackého ulici :-)

1 komentář:

  1. jelikoz v nymburce pracuji musim ti rict ze nymburk vubec neni hezky mesto, to takovy podebrady!!! no a loucen jste vybrali dobre, to schvaluji

    OdpovědětVymazat