úterý 12. dubna 2005

Tankodrom

Chudák auto, chudák já a nakonec chudák peněženka
Jak tak teď každej den drandím vozem, sleduju, kolik se po zimě vylíhlo na silnic děr. A tak trochu mám pocit, že se některý ještě pořád zvětšujou. Jestli to tak půjde dál, tak při nájezdu na dálnici to bude vošajze, protože už teď tím připojovacím pruhem projíždím s jedním kolem na čáře. Další díra je nahoře u semaforů, tam jsem posledně málem urvala kolo a to jsem se posouvala v koloně. Tady u fabriky kličkuju jak kybernetická myška, ale stejně občas zahučím. Prostě toho mám plný zuby !!!! Vlastně jsem bývala zvyklá, máme chalupu na Semilsku a to bývalo a vlastně furt je vyhlášený nekvalitou silnic. Ale tam je to aspoň ďuzna na ďuzně, takže čék je připraven a souvisle kodrcá. Tyhle osamocený díry, který nečekám, to je fakt dílo. No nic, závěr z toho neplyne žádnej, jen jsem si chtěla postěžovat.

3 komentáře:

  1. Díra an díře. Proto jsem měl auto v opravě. Měnili mi jakési silentbloky, mimo jiné a ejhle autíčko je náhle o několik cenťáků výše a tam kde jsem drhl, hravě projíždím. Jo a dírám se neumím vyhýbat ani trošku, tak mne to čeká zas, za nějaký čas. :)

    OdpovědětVymazat
  2. A co na to Ředitelství silnic a dálnic?Nebo to není silnice první třídy?

    OdpovědětVymazat