pondělí 25. dubna 2005

Na zvonkové dráze

Stárnu a nezvládám to.
Víc, jen víc takových víkendů. Na jednu stranu mi je líto, že skončil, na druhou stranu jsem ráda, že dřepím v práci a můžu si odpočinout ;)))) Jo, bylo to náročný. A začalo to už v pátek - nejdřív v poledne zubař, potom výstava v Letňanech, přesun na chalupu a pivko s tátou. Tomu pivu jsme dali docela za uši a to i já, téměř nepivař.... Ráno jsem nemohla dospat, pak jsem se zase nemohla vzbudit, pak jsme čekali na tetky, který nakonec volaly, že přijedou až v jednu. Tak jsme se šli projít, přišli jsme v půl jedný a tetky tam už byly ;) S tetkama jsme vyrazili na pouť, jezdili jsme na zvoknový dráze, stříleli jsme, dostala jsem ooooobrovský perníkový srdce a byla jsem ráda, že jsem vyšla kopec zpátky k chalupě ;) ....holt tu večerní zábavu jsme pak nezvládli. Sice jsem se mooooc těšila, ale v deset jsem omdlela do peřin. V neděli jsme pak vylepšovali hřiště, prošli se po pouti, domů se vrátili oklikou a po obídku jsme vyrazili na výlet do Štěpanic - týjo, ten zřícenej hrad tam maj dobře ukrytej ;) A pak už jen třešinčka na dortu - fotbal. Jediná nehezká věc byl mrtvej holub, kterej na mě bafnul hned za dveřma na balkoně - chvíli jsem nevěřícně stála a zkoušela si v hlavě srovnat, co to vidím, pak jsem zařvala, uskočila a balkon zabouchla ;) Potvoru musel zlikvidovat Bob ;)))

Žádné komentáře:

Okomentovat