pátek 8. dubna 2005

Držte si klobouk, jedeme z kopcééééééé

a dokopce, a pak jdeme bourat. Matějská je prostě fajn.
Jo jo, překonala jsem se - na pouti jsem sežrala jen párek v rohlíku a pak plněnou marcipánovou broskev ;) Takže jsem výjimečně neumírala na přetláskanej žaludek ( i když ta salátová mísa, co jsem si objednala pak k večeři, se do mně soukala dost ztuha ;))) Zatla jsem zuby a ač mi pár atrakcí připadalo zajímavejch, šla jsem jen a horskou a pak na autíčka ;) Asi to je tím, že tam nebyl Bob a Gly - jediný dva cvoci, co by se mnou na něco takovýho šli. A taky to možná bylo dost živou vzpomínkou na minulej rok, kdy jsem booster málem nepřežila ;) Coby starý šetřilek jsem ani nepropadla hazardu (to je teda vynález s posunováním mincí dalšíma mincema - Midge málem kleplo, když zjistil, že za dvě naházený stovky dostane jedny mentosky ;))) V hospě jsem zjistila, že si mojí rezervaci tak nějak nepoznačili, ale snažili se nám vyhovět ;) Sice nás nebylo oněch původně objednaných patnáct, ale nad desítku jsme se dostali, takže se i stoly srážely ;) Sedmička vína ve mně docela zahučela a coby netrénovaný jedinec jsem domů kráčela docela vratce, ráno jsem se vzbudila šíleným bolehlavem a do auta jsem sedala s hodně špatným svědomím. S Matějskou jsem skonocovala slavnostím posnídáním srdce z pouti od Pecáka .

3 komentáře:

  1. jééé ona už je Matějská??? tahle informace se mi nějak vyhla. Loni jsem to tak dlouho odkládala, až jsem se tam nedostala...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak letos to neodkládej, za týden končí ;) A v kalendáři si červeně zatrhni Matěje- je to 24.2. :))))

    OdpovědětVymazat
  3. jo, bylo to fajn :))
    MMJ. Díky za komentář :)

    OdpovědětVymazat